Ponowne wykorzystanie informacji

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.

Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:

Komenda Miejska Policji
w Rudzie Śląskiej
ul. gen. Hallera 9,
41-709 Ruda Śląska;
e-mail: komendant@ruda.ka.policja.gov.pl

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 13.05.2021
Data modyfikacji : 17.12.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Płowiec
Osoba udostępniająca informację:
Arkadiusz Ciozak Jednoosobowe Stanowisko ds Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Arkadiusz Ciozak
do góry