Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:
Komenda Miejska Policji
w Rudzie Śląskiej
ul. gen. Hallera 9,
41-709 Ruda Śląska;
e-mail: komendant@ruda.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Wzór wniosku o ponowne wykorzystywanie informacji
Data publikacji 13.05.2021 13:00(doc 27 KB)