Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko na Inspektora d/s sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych. Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji IV w Rudzie Śląskiej

Ogloszenie nr: 125871


Data ukazania sie ogloszenia: 29 lipca 2010 r

.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:


Inspektor do spraw d/s sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych.
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji IV w Rudzie Śląskiej


Wymiar etatu: 1


Liczba stanowisk pracy: 1


Miejsce wykonywania pracy:


Ruda Śląska
Komisariat Policji IV w Rudzie Śląskiej
ul. Różyckiego 32
41-710 Ruda Śląska


Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:


  • Przyjmowanie na stan depozytu i ewidencjonowanie przedmiotów uznanych za dowody rzeczowe w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych w celu prawidłowego ich zabezpieczenia.
  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, w celu dostarczenia jej adresatom.
  • Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia wykonania czynności służbowych.
  • Obsługiwanie elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu komendantowi oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników komisariatu i przekazywanie ich do archiwum, w celu zapewnienia ich włąściwego przechowywania.
  • Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonych, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów, sporządzanie wykazu należności pieniężnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu i przekazywanie odpowiednich zestawień do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.

Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy:


n i e z b e d n e

  • wyksztalcenie: średnie
  • doswiadczenie: 6 miesięcy doswiadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej

pozostale wymagania niezbedne:

  • Wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, m.in. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej.
  • Znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku pracy.
  • Planowanie i organizacja pracy, rzetelność, terminowość.

wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność komunikowania się i współpracy.

Wymagane dokumenty i oswiadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kopie dokumentów potwierdzającym wykształcenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia)

Termin skladania dokumentow:


10-08-2010


Miejsce skladania dokumentow:


Komenda Miejska Policji
Gen. Hallera 9
41-709 Ruda Śląska

Inne informacje:


Praca w godzinach 7.30-15.30. wynagrodzenie zasadnicze - 1763,28 zł. brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32)2449218 lub (32)2449219

Metryczka

Data publikacji : 28.07.2010
Data modyfikacji : 29.07.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mirosław Bielicki
Osoba udostępniająca informację:
Mirosław Bielicki Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Mirosław Bielicki
do góry