Nabór na stanowisko na Inspektora d/s sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych. Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji IV w Rudzie Śląskiej
Ogloszenie nr: 125871
Data ukazania sie ogloszenia: 29 lipca 2010 r
.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor do spraw d/s sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych.
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji IV w Rudzie Śląskiej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Ruda Śląska
Komisariat Policji IV w Rudzie Śląskiej
ul. Różyckiego 32
41-710 Ruda Śląska
Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie na stan depozytu i ewidencjonowanie przedmiotów uznanych za dowody rzeczowe w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych w celu prawidłowego ich zabezpieczenia.
- Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, w celu dostarczenia jej adresatom.
- Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia wykonania czynności służbowych.
- Obsługiwanie elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu komendantowi oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników komisariatu i przekazywanie ich do archiwum, w celu zapewnienia ich włąściwego przechowywania.
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonych, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
- Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów, sporządzanie wykazu należności pieniężnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu i przekazywanie odpowiednich zestawień do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b e d n e
- wyksztalcenie: średnie
- doswiadczenie: 6 miesięcy doswiadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
pozostale wymagania niezbedne:
- Wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, m.in. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej.
- Znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku pracy.
- Planowanie i organizacja pracy, rzetelność, terminowość.
wymagania dodatkowe:
- Umiejętność komunikowania się i współpracy.
Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie dokumentów potwierdzającym wykształcenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia)
Termin skladania dokumentow:
10-08-2010
Miejsce skladania dokumentow:
Komenda Miejska Policji
Gen. Hallera 9
41-709 Ruda Śląska
Inne informacje:
Praca w godzinach 7.30-15.30. wynagrodzenie zasadnicze - 1763,28 zł. brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32)2449218 lub (32)2449219