Nabór na stanowisko Starszego referenta w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej
Ogłoszenie nr: 143783
Data ukazania się ogłoszenia: 05 czerwiec 2012 r.
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydata na stanowisko:
starszy referent
do spraw kadrowych oraz ewidencyjnych
w Zespole Kadr i Szkolenia
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Ruda Śląska
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Zespół Kadr i Szkolenia
41-709 Ruda Śląska
ul. Gen. Hallera 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Udzielanie informacji petentom zainteresowanym przyjęciem do służby w Policji oraz ocenianie i analizowanie dokumentów składanych przez kandydatów,
-
Obsługiwanie systemu informatycznego SKOP KADRA poprzez wprowadzanie do bazy danych osobowych i wynikających ze stosunku służby / pracy oraz przetwarzanie ich w formie sporządzanych na bieżąco analiz, statystyk i zestawień,
-
Opracowywanie planu urlopów kierownictwa komendy oraz komisariatów Policji, a także wszystkich pracowników cywilnych, prowadzenie ewidencji tych urlopów i rozliczanie ich wykorzystania,
-
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów,
-
Sporządzanie rozkazów personalnych, powielanie ich oraz prowadzenie ich ewidencji,
-
Odręcznie lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z zespołu,
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenie biurowe znajdujące się na drugim piętrze budynku, tylko wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe dwie kondygnacje budynku komendy nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe / staż pracy: 0,5 roku doświadczenia w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
-
wiedza z zakresu przepisów: ustawy o Policji, rozporządzenia MWSiA w sprawie urlopów policjantów; w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów; w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji; w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
-
Planowanie i organizacja pracy, rzetelność, terminowość, ochronie informacji niejawnych
wymagania dodatkowe
-
wykształcenie wyższe
-
wiedza z zakresu przepisów: kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej,
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
-
list motywacyjny i curriculum vitae
-
kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
-
w przypadku osób niepełnosprawnych – kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Termin składania dokumentów:
11-06-2012
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Gen. Hallera 9
41-709 Ruda Śląska
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty, oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze oferty nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru,
o czym będą powiadamiani telefonicznie lub e-mailem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219