Nabór na stanowisko jednoosobowe inspektora ds sekretarsko biurowych i kancelaryjnych
Ogłoszenie nr: 154837. Data ukazania się ogłoszenia: 04 października 2013 r.
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Komendant Miejski Policji w Rudzie Śląskiej:
poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor do spraw sekretarsko – biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych w:
Jednoosobowym Stanowisku do spraw Prezydialnych KP V Ruda Śląska
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Ruda Śląska Komisariat Policji V w Rudzie Śląskiej
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych
41-706 Ruda Śląska ul. Solidarności 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
przyjmowanie na stan depozytu i ewidencjonowanie przedmiotów uznanych za dowody rzeczowe w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych,
-
przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu oraz jej wydawanie i przygotowywanie do wysyłki,
-
odręcznie lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu,
-
obsługiwanie Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia,
-
kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu komendantowi komisariatu oraz rozdzielanie jej na pracowników po dekretacji komendanta,
-
archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników komisariatu i przekazywanie ich do składnicy akt komendy,
-
sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonego,,
-
ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów, sporządzanie wykazów należności pieniężnych,
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, w naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Praca łącząca się z wyjazdami służbowymi do Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej.
Częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi, prokuraturami, sądami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenie biurowe znajdujące się na I piętrze budynku komisariatu. Wejście do budynku, pomieszczenia sanitarne, pozostałe pomieszczenia i urządzenia nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe / staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
-
wiedza z zakresu rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej,
-
znajomość obsługi komputera,
-
planowanie i organizacja pracy, rzetelność, terminowość
Wymagania dodatkowe
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
-
list motywacyjny i curriculum vitae
-
kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
-
w przypadku osób niepełnosprawnych – kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Termin składania dokumentów:
10.10.2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
41-709 Ruda Śląska ulica Gen. Hallera 9
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1600,26 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze oferty nie podlegają zwrotowi.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP Ruda Śląska.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadamiani telefonicznie lub e-mailem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219