Nabór na stanowisko jednoosobowe inspektora ds bezpieczeństwa i higieny pracy
Ogłoszenie nr: 153161 Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipiec 2013 r.
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednoosobowego Stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Ruda Śląska Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
41-709 Ruda Śląska ul. Gen. Hallera 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy / służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Bieżące informowanie Komendanta Miejskiego Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zamierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
-
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników oraz informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywana pracą.
-
Prowadzenie postępowań powypadkowych, opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, kontrola realizacji tych wniosków.
-
Uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych działających na terenie KMP Ruda Śląska komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Dokonywanie przy udziale komisji oceny ryzyka zawodowego wiążącego się z wykonywaną pracą / służbą pracowników i policjantów KMP Ruda Śląska oraz szacowanie ryzyka wiążącego się z pełnioną przez policjantów i pracowników służbą / pracą.
-
Opracowywanie programów działań profilaktycznych zmierzających do wyeliminowanie ryzyka, zapoznania zainteresowanych oraz poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, decyzji, regulaminów i instrukcji ogólnych oraz opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad policjantami i pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich policjantów i pracowników.
-
Badanie występowania na stanowiskach pracy czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
Praca biurowa i w terenie w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
-
Wymuszona pozycja ciała – siedząca.
-
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, w naturalnym i sztucznym oświetleniu.
-
Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
Kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi, m.in. Lekarz Medycyny Pracy, Państwowy Inspektor Sanitarny, prokuratury, sądy, ZUS, GUS, PIP.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenie biurowe znajdujące się na pierwszym piętrze budynku, tylko wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe dwie kondygnacje budynku komendy nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie – technik bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe / staż pracy: 1 rok doświadczenia w służbie bhp
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
umiejętność dokonywania oceny ryzyka zawodowego oraz zagrożeń na stanowiskach pracy,
-
rzetelność i terminowość
wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
-
umiejętność komunikowania się i współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- list motywacyjny i curriculum vitae
-
kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
-
w przypadku osób niepełnosprawnych – kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Termin składania dokumentów:
- 22.07.2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Gen. Hallera 9 41-709 Ruda Śląska
Inne informacje:
Wynagrodzenie zasadnicze: 1960,04 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze oferty nie podlegają zwrotowi.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP Ruda Śląska. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadamiani telefonicznie lub e-mailem. Po zakończonym naborze wyniki będą opublikowane na stronie KPRM. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219